Αθήνα, 17/04/2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΠΤΕ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕ 12 STARTUPS ΣΤΗΝ ΚΛΑΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ HELEXPO,
FRESKON 2019

  • Ν. Παππάς: «Στηρίζουμε τους νέους ανθρώπους και τις καινοτόμες ιδέες τους. Υπάρχουν οι ιδέες, οι άνθρωποι και οι πόροι για να γίνει κάθε κλάδος της οικονομίας μας πολύ πιο παραγωγικός»

Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης κλιμακώνει την πρωτοβουλία στήριξης και ενίσχυσης της εξωστρέφειας της ελληνικής startup κοινότητας.

Στο πλαίσιο της δράσης «Digital Greece», που υλοποιήθηκε για πρώτη φορά στη ΔΕΘ 2018 με το ομώνυμο θεματικό πάρκο νεοφυούς επιχειρηματικότητας, 12 startups φιλοξενήθηκαν στην κλαδική Έκθεση Freskon 2019 (11-13/4), η οποία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν λύσεις και εφαρμογές για την ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα, όπως «έξυπνες» εφαρμογές παρακολούθησης καλλιεργειών και πλατφόρμες διαχείρισης της αγροτικής δραστηριότητας.

Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, ανέφερε σχετικά: «Η Πολιτεία στέλνει το μήνυμα ότι η startup κοινότητα, ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του αναπτυξιακού μέλλοντος της Ελλάδας, έχει τεθεί πλέον στο επίκεντρο. Στηρίζουμε τους νέους ανθρώπους και τις καινοτόμες ιδέες τους, ώστε να προσεγγίσουν την ελληνική και τη διεθνή αγορά. Αποδεικνύουμε ότι υπάρχουν οι ιδέες, οι άνθρωποι, οι τρόποι και οι πόροι, ώστε κάθε κλάδος της οικονομίας να κερδίσει από την εφαρμογή της καινοτομίας στην παραγωγή».

Ο Γιώργος Χριστοφορίδης, αρμόδιος εκ μέρους της Helexpo για την οργάνωση του πάρκου «Digital Greece powered by ΥπΨΗΠΤΕ», ανέφερε: «Το “Digital Greece” στηρίζει τους startuppers, ώστε τα καινοτόμα σχέδιά τους να γίνουν γνωστά εντός και εκτός ελληνικών συνόρων. Η εγχώρια πρωτογενής παραγωγή και τα μοναδικά προϊόντα της μπορούν και πρέπει να συνδυαστούν με την καινοτομία, προκειμένου η προστιθέμενη αξία τους να μένει σε ελληνικά χέρια και να μη φεύγει στο εξωτερικό».

Αναλυτικά, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Υπουργείου, στην Freskon 2019 φιλοξενήθηκαν οι ακόλουθες εταιρείες: Shift Automated, Terra Trophy, 12 GODS, Future Intelligence Ltd, inagros, BioCos, BIOMAS, Patima olive oil, FAC, Advanced Intelligent Robotics, iBusiness, B2bee.

Είχαν προηγηθεί: η συμμετοχή 128 ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης τον περασμένο Σεπτέμβριο, 16 startups στη 34η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, Philoxenia 2018, 10 εταιρειών στη μεγαλύτερη Έκθεση Τεχνολογίας του κόσμου, CES 2019 (Λας Βέγκας), 10 νεοφυών επιχειρήσεων στην 11η Διεθνή Έκθεση Κτηνοτροφίας και Πτηνοτροφίας, Zootechnia 2019, 10 startups στην 36η Έκθεση για τον κλάδο της δόμησης και των κατασκευών, Infacoma 2019, 10 νεοφυών επιχειρήσεων στη μεγαλύτερη έκθεση παγκοσμίως για την ψηφιακή επικοινωνία, Mobile World Congress 2019 (Βαρκελώνη), 13 startups στη μεγάλη έκθεση καινοτομίας, τεχνολογίας και επιχειρήσεων, SXSW2019 (Ωστιν), 8 νεοφυών επιχειρήσεων στην Έκθεση για τη Γεωργία και την Κτηνοτροφία, Agrothessaly 2019 και 18 startups στις Διεθνείς Εκθέσεις Τροφίμων-Ποτών-Μηχανημάτων και Εξοπλισμού, Detrop, και Οίνου, Oenos.

ΛΕΖΑΝΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ:

1.-2.-3.-4. Ο Γιώργος Χριστοφορίδης, αρμόδιος εκ μέρους της Helexpo για την οργάνωση του πάρκου «Digital Greece powered by ΥπΨΗΠΤΕ», με εκπροσώπους των startups που συμμετείχαν στην Έκθεση Freskon 2019.

  1. Άποψη του χώρου παρουσίασης των startups που συμμετείχαν, με τη στήριξη του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, στην Έκθεση Freskon 2019 (11-13/4), στη Θεσσαλονίκη.

20190417 digitalgreecefreskon 1 20190417 digitalgreecefreskon 2 20190417 digitalgreecefreskon 3 20190417 digitalgreecefreskon 4 20190417 digitalgreecefreskon 5

low q

dark blue el

ggtt ufb

PIRKAGIES 23 07 2018

banner yp ggyp

banner yp ggpsp

banner yp ggee

banner yp ggtt

banner spec sec

Mindigital.gr on Facebook

emedia a1

ggtt nse

banner dpo